Ratu Jawa – Waldjinah

ratu jawa

Album keroncong pop jawa dari Waldjinah ini direkam di negeri Sakura bersama produser Tanaka Katsunori.
Kolaborasi Waldjinah dengan Nenes dengan lagunya Walang Kekek aransemen Sawara Kazuya dengan perpaduan antara irama Jawa dengan Okinawa, menjadikan lagu ini cukup berbobot.
Kembang Kacang kombinasi, perpaduan suara Waldjinah dengan penyanyi Jepang Sandii. Campursari kombinasi/medley (praon, pangkur dilanjutkan gethuk, sampak)
Shina No Yoru (Shina = Cina) tembang yang benar-benar indah aransemen Sawara Kazuya. Lagu ini oleh Titiek Sandhora di daur ulang dengan judul Si Cantik Jelita. Kumanthil Neng Ati = Hana ciptaan Kina Shokichi yang diiringi pemusik dari Malaysia.
Othok-Othok Unine Tetek mirip dengan lagu Kelap-Kelip dengan lirik bahasa jawa ciptaan Gesang. Lagu ini pada sesi intronya meminjam bagian intro dari lagu Aiga yang pernah hit tahun 50-an.

  • Walang Kekek   [berirama dangdut dg backsound suara bhs Jepang]
  • Kembang Kacang Kombinasi
  • Yen Ing Tawang
  • Campursari Kombinasi
  • Kencono Wungu
  • Shina No Yoru
  • Kumanthil Neng Ati = Hana
  • Sih Katresnan
  • Tanjung Perak
  • Othok-Othok Unine Tetek

Terima kasih atas sumbangsih dan kebaikan sahabat Zay Zopa dari negeri Sakura.

47 Comments

Filed under Musik

47 Responses to Ratu Jawa – Waldjinah

  1. Bambang

    sebenarnya kepingin unduh tapi kok ga bisa ya ..

  2. Nani Widjiati

    Kok nggak bisa diunduh pak ? Gimana caranya ? Gaptek nih he he

  3. Kalau ga salah di “rumah lawas” beberapa waktu laluMas Wandi penah bilang bhw album yg direkam di Jepang ini tdk akan dibagi sesuai pesennya “penyumbang”.

    Tapi… lha sudah kadung dipajang di etalase, trus gimana dong kita-2, yg juga kadung jadi pengiin berat ini… ? 😀 😀

  4. Saya mau share lagu, yang saya tulis di forum, agar dapat melengkapi koleksi dalam rumah baru ini.

  5. ananto kusumo

    ada album begini ya Waldjinah. . . untuk jepang ya. . .

  6. Saya mohon diberi link lagu barat ervinna. Terima kasih.

  7. Soetardie Haryodiwignyo

    Kathur Bp. Wandi
    Kadhos pundi mp3nipun Waldjinah kok mboten saget kula download? Menawi saking blog ingkang panjenengan paringi mbayar.

  8. Soetardie Haryodiwignyo

    Inggih, mboten saget dipun download. Mbok kula dipun paringi langgam “hana”, matursuwun.

  9. Nani Widjiati

    Matur sembah nuwun pak Wandi, kanthi kunci ……, walangkekek impor saking Jepang sampun mencok wonten gubug kula.

    Katur Bp Soetardie H, mangga pak, Walangkekek kanthi gembok SINGASIH sampun saged dipun unduh lho

  10. Soetardie Haryodiwignyo

    matur nuwun dumateng Bp. Wandi lan Ibu Nani (Menapa saget kula nyebut asma panjenengan Jeng Nani? Hehehe) awit bantuan dumateng kula. Matur nuwun

    • Pak Soetardie dan Jeng Nani.
      Si pemberi lagu2 tsb saat ini sedang ada di Jakarta, dan hari Minggu besok ada rencana pertemuan dengan saya.

      • Nani Widjiati

        Nderek bingah pak, lan atur salam tepang dumateng panjenenganipun. Eman sanget kula boten saged nderek manggihi, amargi badhe jagong manten dateng Sukabumi ( Besan kula mantu ).

    • Nani Widjiati

      Sumangga pak, boten dados menapa. Mugi2 anggen kita kekadangan lumantar pondok Sukoasih menika, tumus lair batos, raket kados dene sedherek piyambak.

  11. Soetardie Haryodiwignyo

    Bertemu langsung dengan orang Jepang.. Wah menyenangkan yaa? Hehe.. Mbok menawi wonten lagu sanes, mugi saget dipun unggah. Waduh, diwenehi ati malah ngrogoh rempela. Saestu nyuwun pangapunten

    • sukoasih

      Pamundhut lagu menapa ingkang dipun kersakaken rakamas Soetardie. Menawi mboten kawratan nyuwun alamat lenggahipun wonten pundi rakamas.

  12. Soetardie Haryodiwignyo

    Perumahan Ndalem Tamantirto, blog M no. 11,kav C9, Jogja. Timur kampus UMY terpadu & Stikes A.Yani.

  13. Dimaz

    Aduh… saya pingin album ini, tapi kok ndak bisa di download ya…

    • sukoasih

      Aduh…, bisa kok diperoleh album itu. Hanya saja ini tidak boleh dipublikasikan, kecuali untuk koleksi pribadi.
      Akan saya kirimkan sekiranya diperlukan via imel saja

  14. Hendy

    Mohon dikirimkan lagu2 diatas via email saya yohaneshendy85@yahoo.co.id terimakasih sebelumnya.

  15. Hendy

    Sudah saya coba. Ternyata isinya bukan Ratu Jawa. Hanya gambar pemanisnya saja mengacu pda gambar *Ratu Jawa*.

  16. 53GregoryI

    Hi, it’s hard to find http://www.sukoasih.com in google, i found it on 12 spot, you should build some high quality backlinks, i know what can help you, just search in google for – edaya traffic increase

  17. Ontoseno

    Ada nih 3 album waldjinah antik. Salah satu nya album ratu jawa. Tp masih bentu tape caset

    • Bisa disebutkan ketiga album tersebut. Kalau album Ratu Jawa dimaksud itu asli rekaman dari negeri Sakura.

      • Ontoseno

        Saya ga tau judul albumnya. Waldjinah feat may sumarna. Satu album lg salah satu lagunya berjudul matmatan

      • Ontoseno

        Sih katresnan
        Katresnan tan ono watese
        Anom tuo ra no patokane
        Esok sore rino wengi ra perduli
        Njujuk teko mlebu njero batin iki

        Sih katresnan ojo ngo dolanan
        Sih katresnan endah tekan kapan
        Yen wis mantep do di jogo ojo
        Nganti tresno lungo gawe remuk dodo iki

        Oh tresno kpan kowe teko
        Roro soyo sepi hati ikiii
        Oh merine yen weruh konco konco gandengan karo sisiane

        Mugo mugo ora suwe maneh
        Sih katresnan kang a nekani
        Ora kroso nandang urip koyo ngene
        Tanpo tresno ndunyo kiamat rasane

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.